Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CART09

10. 6. 2011 11:32
Zajímavé

Mne tedy skoro víc zaujala informace, že ještě loni létala mezi Ostravou a Prahou pošta letecky... Komu proboha ten L410 patřil? České poště? Nebo si to najímala od nějakého soukromníka?

0 0
možnosti
PZŠ

Petr ze Štýřic

13. 6. 2011 10:47
Re: Zajímavé

Na lince začala pro poštu létat spol. Olimex z Přerova. Její piloti byli více či méně spjati s Let Kunovice. Na lince jsem se často setkával s jejich šéfpilotem p. Srncem, který v letu působil jako šéf zkušebních pilotů. Odhaduji, že po cca 6 až 7 letech byl dopravce vyměněn, ale nevím bohužel za koho. Traduje se, že tendr na poštovní linku v roce 1996 vyhrál právě Olimex, protože jako jako jediní měli posádku vybavenou mobilním telefonem, což pro operativnost poštovní přepravy byl velký plus. Jestli je to pravda, to nevím - u výběru jsem nebyl. Byl jsem jen řadovým členem posádky za poštu.

Maximum dostupných informací naleznete zde: http://www.vlakova-posta.cz/predstavenstvo/ostrava-02/upl-ostrava-praha-3737/

0 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

6. 6. 2011 14:34
dýchla na mne nostalgie ....

vystudoval jsem střední poštovní školu a právě jste mi připomněl můj oblíbený

spojový zeměpis: ... jakže to bylo? ... +75 Praha - Žilina, -76

Žilina-Praha, 1072 Ostrava-Mosty u Jablunkova ... :-)

0 0
možnosti
S

Stoura

6. 6. 2011 14:27
Nejstarší na světě?

Nebyla náhodou ještě dříve letadlová pošta na Zepelínech? Vzducholoď je podle definice také letadlo a pošta (včetně razítkování, nevím i jestli i s tříděním) se tak dopravovala už před 100 lety.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS