Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tompetr

1. 10. 2010 20:08
Paráda

paráda, Ty jsi Brůďo prostě zůstal pošťákem :-)

... a zůstaneš jím navždyR^

0 0
možnosti

postpat

1. 10. 2010 16:19
Pěkný článek

Až na pár chybiček a názor o vysoké kvalifikaci pracovníků vlakových pošt, se kterým bych si dovolil nesouhlasit;-) fajn popis pro poštou nepolíbené... díky

0 0
možnosti

Petr ze Štýřic

1. 10. 2010 16:46
Re: Pěkný článek

Děkuji za komentář a názor. Jsem rád, že se Vám článek líbil. Jste vy sám "poštou políbený"? Musím říct, že mi dalo docela dost práce, abych při popisování práce neupadl do vlakařské hantýrky a ti poštou nepolíbení mu (doufám) rozumí.

Malý test z vlakařské hantýrky: Zkuste mi odpovědět, co by se dělo, kdyby ve vlakové poště někdo píchnul psa?

0 0
možnosti

solway

30. 9. 2010 18:40
Můj bratr pracoval ......

.....ve vlakové poště řadu let / vyjížděl z Přerova nebo z Olomouce/ , mnohokrát si mě ztěžoval na partyzánské podmínky,ale nyní - v důchodu- na ten čas vzpomíná téměř láskyplně.A to vystřídal několik zaměstnání,ale vlaková pošta je u něho na prvním místě.

0 0
možnosti

Petr ze Štýřic

30. 9. 2010 19:34
Re: Můj bratr pracoval ......

Díky za komentář. Ukažte bratrovi odkaz na web o vlakové poště http://vlakovaposta.webnode.cz . Určitě tam svou vlakovou poštu najde. A pokud má nějaké dokumenty nebo fotografie z té doby, tak ať jej pošle na adresu, která je na tom webu taky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS